Update, Vrijwilligersavond op vrijdag 19 januari

Op vrijdagavond 19 januari aanstaande zijn alle vrijwilligers van onze vereniging van harte welkom voor een gezellige avond in onze kantine. Het bestuur verzorgt deze avond de bardienst en zorgt voor lekkere hapjes, om alle vrijwilligers te waarderen voor hun inzet.

Tijdens deze avond zijn we via een livestream verbonden met de Vrienden van Amstel Live, dus we toveren de kantine om tot een gezellige feestzaal.

De deuren gaan om 19:45 uur open en om 20:20 start de livestream.

Om de juiste voorbereidingen te kunnen treffen willen wij je vragen deelname/aanwezigheid uiterlijk woensdag 16 januari per mail te bevestigen vai [email protected]

Tot ziens op 19 januari aanstaande!