Jeugd Sponsor Actie 2024

30 januari 2024 21:15

De 19e Jeugd Sponsor Actie loopt van maandag 12 februari tot en met zondag 7 april 2024. Wij doen mee in de Poiesz supermarkt in Sneek Duinterpen.

Jeugd Sponsor Actie 2024!

Stad, dorp, wijk... Overal in het Noorden wordt wel iets sportiefs, muzikaals of cultureels gedaan. Het brengt mensen - al generaties lang - bij elkaar. Het vermaakt, verbroedert en verbindt. Belangrijk dus om te steunen, zodat ook de opvolgers van Noordelijke toppers zoals Sven Kramer, Arjen Robben en Epke Zonderland een kans krijgen om ontdekt - en ‘groot’ - te worden.

Het doet ons een groot plezier dat we ook in 2024 de Jeugd Sponsor Actie kunnen organiseren. Want wij zien dit als iets doen voor de maatschappij in het Noorden waarvan we zelf deel uitmaken. Immers, ook de mensen die bij Poiesz werken zijn actief in het club- en verenigingsleven. We helpen dan ook graag een handje met het vervullen van de wensen die er op het lijstje van de club of vereniging voor de jeugd staan. Dus doe mee, want iedereen wint.

Poiesz_Supermarkten_JeugSponsorActie.jpg

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten