Ard Sluis geeft clinic voor onze jeugdkeepers

13 december 2015 20:15

Ard Sluis heeft bij (toen nog “Hubert”) Sneek in het 1e gekeeped maar woont inmiddels al jarenlang, met zijn gezin, in Amerika.

De band met Nederland en Sneek is natuurlijk altijd gebleven en de sociale media helpen daar bij.

In Amerika is Ard ook bezig om onze voetbalsport verder te helpen en dat doet hij ondermee bij de voetbalclub Pacific Storm (zie voor meer informatie http://www.pacificstormfc.com/page/show/1739991-home ) .

Ard komt binnenkort naar Friesland om zijn familie te bezoeken en zal op 20 december bij de thuiswedstrijd van ons 1e team aanwezig zijn.

Daarnaast geeft Ard ook een clinic samen met onze trainers van de keepers.

Bij de voorbereiding daarvan wordt hij geholpen door Theo Walta, de coördinator van onze keeperopleiding.

De keepers die worden uitgenodigd zullen persoonlijk bericht krijgen maar ook op deze site zal er nog informatie volgen.

Wil je hier graag bij zijn maar speel je niet bij onze club. Neem dan even contact op met Theo Walta via [email protected] .