20 December clinic door Ard Sluis jeugdkeepers

19 december 2015 9:00

Zoals al eerder aangekondigd geeft onze oud keeper Ard Sluis een clinic voor onze jeugdkeepers. Onze keepers zijn inmiddels geïnformeerd door Theo Walta, coördinator van onze keepers-opleiding.

Ard woont inmiddels al jarenlang, met zijn gezin, in Amerika maar de band met Nederland en Sneek is natuurlijk altijd gebleven. In Amerika is Ard ook bezig om de voetbalsport verder te helpen. Hij is o.m. trainer/coach bij de voetbalclub Pacific Storm (zie voor meer informatie http://www.pacificstormfc.com/page/show/1739991-home ) .

Na de clinic is Ard bij de wedstrijd van ons 1e team om daar met enkele oud spelers herinneringen op te halen.

De clinic begint om 12:00 uur en duurt tot uiterlijk 13:30 uur.

Wil je hier graag bij de clinic zijn neem dan even contact op met Theo Walta via [email protected].

Als je graag herinneringen met Ard op wil halen ben je vanaf 13.30 uur welkom in de bestuurskamer.