Oud trainer Harm Roossien overleden

23 juni 2015 21:15

Vandaag kwam het trieste bericht, dat na een ernstige ziekte Harm Roossien is overleden. Harm werd slechts 67 jaar en laat zijn vrouw Lina en dochter achter.
Samen met zijn vrouw was hij aanwezig bij het 100 jarig jubileum van v.v.Sneek.

Harm Roossien was van 1987 – 1992 trainer van v.v. Sneek. In die periode speelde Sneek in de hoofdklasse, dat was toen het hoogste niveau, met o.a. spelers als Sipke Bleeker – Ype Anema – Jan Hospes – Klaas Jasper en Jan Vlap.

Harm was niet alleen trainer van v.v. Sneek maar had een band met de mensen en toonde, o.a. voor de jeugdafdeling, een brede belangstelling voor de vereniging.

Na zijn periode bij v.v. Sneek werd hij trainer van Drachten dat ook op het hoogste niveau speelde.

Harm Roossien zal bij v.v. Sneek in herinnering blijven als een bijzonder mens.

We willen zijn vrouw, verdere familie en naasten heel veel sterkte en kracht toe wensen met dit grote verlies.

SWZ Boso Sneek