Geslaagde leidersavond jeugd

11 februari 2016 20:30

Als vereniging streven wij er naar om onze Leden en vrijwilligers zo goed mogelijk te informeren, één van de middelen is de bekende leidersavonden. Voor aanvang van elke nieuwe competitiehelft staat er één gepland. Afgelopen dinsdagavond was het weer zo ver.

De leiders werden dit keer ontvangen in de bestuurskamer. Na het welbekende hartelijk welkom en bakje koffie, werd de aftrap gedaan door Rene Banse de Jeugdvoorzitter. Middels een presentatie werden de visie, het beleid van de vereniging en de verantwoordelijkheden van de Technische- en Algemene Coördinatoren uitgelegd. Tevens werd er terug geblikt op de afgelopen seizoenshelft, vooruit gekeken naar de komende seizoenshelft en uiteindelijk werd seizoen 2016-2017 ook al aangestipt.
Tijdens deze presentatie werd de plaats en het doel van de leider zichtbaar. Uiteraard was er ruim de gelegenheid voor het stellen van vragen en of plaatsen van opmerkingen en daar werd dan ook volop gebruik van gemaakt. Als vereniging en jeugdcommissie kunnen en willen wij graag reageren op vragen en opmerkingen maar dan moeten die wel bij de juiste persoon terecht komen. Wij zijn er van overtuigd dat deze avond daar weer een positieve bijdrage aan heeft geleverd. Na afloop werd er nog even gezellig na gepraat onder het genot van een drankje aangeboden door de vereniging.
Alle aanwezige leiders, coördinatoren, jeugdsecretaris, HJO pupillen en geïnteresseerden bedankt voor jullie komst en inbreng.
Namens de Jeugdcommissie Rene Banse Jeugdvoorzitter SWZ Boso Sneek