Frans Vroegop bedankt!

8 maart 2016 20:15

Langs deze weg willen wij Frans Vroegop hartelijk danken voor wat hij voor onze vereniging heeft gedaan. Sinds januari 2009 is hij actief geweest als scheidsrechter en later ook als scheidsrechtercoördinator. Tevens begeleide Frans de jonge scheidsrechters. In deze hoedanigheid maakte hij deel uit van de Jeugdcommissie.

Helaas moet Frans het om gezondheidsredenen rustiger aan doen. Hij heeft dan ook moeten besluiten om alle activiteiten voor de vereniging naast zich neer te leggen.

Als clubman blijft hij de vereniging volgen en daar waar kan bezoeken, maar hij zal niet meer de persoon zijn die wij aanspreken over scheidsrechterszaken. Arjen Veensma heeft inmiddels zijn taak overgenomen.

Frans nogmaals enorm bedankt en we wensen jou het allerbeste toe!

Namens de Jeugdcommissie en SWZ Boso Sneek, voor deze Rene Banse Jeugdvoorzitter