Opbrengst Poiesz-actie bekend gemaakt

15 april 2016 21:00

In Leeuwarden is vrijdagavond de opbrengst van de Poiesz Jeugd Sponsoractie bekend gemaakt.

Namens de vereniging woonden enkele D-jeugdleden de uitreiking, tijdens het Jeugdsponsor Gala in het FEC, bij. Onder meer Monique Smit verzorgde een optreden.

In totaal zijn door alle SWZ Boso Sneek-leden en -supporters meer dan 20.000 munten ingeleverd. Dit bleek tijdens het gala goed voor een totaalbedrag van €1.357,-.

Langs deze weg bedankt SWZ Boso Sneek iedereen die de afgelopen maanden munten heeft gespaard voor de vereniging!

Een bijzonder woord van dank voor de activiteitencommissie voor de organisatie en de jeugdleden die tijdens de actiedag aanwezig zijn geweest in de Poiesz-vestiging aan de Keizersmantel. Top!