SWZ Boso Sneek E7 kampioen

25 mei 2016 23:15

Wat een mooie dag leek te gaan worden eindigde in een deceptie: SWZ Boso Sneek E7 hoefde haar laatste competitiewedstrijd alleen nog maar minimaal gelijk te spelen. Er werd voor een "spelersbus" gezorgd en de sfeer was opportunistisch.

Helaas verloren ze met 6-3 van Heeg E3. Omdat SWZ Boso Sneek E7 zelf niet meer hoefde te spelen hadden ze het niet meer in eigen hand waardoor het kampioenschap in gevaar kwam. De toenmalige nr 2, IJVC E2, speelde een week later haar laatste wedstrijd thuis en won met ruime cijfers, ook van Heeg E3, waardoor SWZ Boso Sneek E7 qua punten gelijk kwam te staan maar helaas op doelsaldo kopje onderging.

Vandaag (25 mei) bereikte ons onverwacht het bericht dat SWZ Boso Sneek net als vele andere clubs bij de E- en F-Pupillen niet naar het doelsaldo kijkt waardoor E7 gedeeld kampioen is en 4 juni wordt gehuldigd!

Het spandoek dat al sinds 12 mei verborgen in een tas lag kan er nu eindelijk uit en wordt 4 juni trots door de spelers omhoog gehouden.

Achter (vlnr): Stijn Rotsma, Bas Bekkema, Julian Kremer, Jens Schukking en Jelmer de Visser Voor (vlnr): Frens Dekker, Jamie Nauta, Albert Alberda, Steffen Spijksma en Edmilson (Eddy) Bartolomee. Leider Melle Dekker (staat niet op de foto).

Trots op de boys van SWZ Boso Sneek E7. Wat hebben ze dit seizoen progressie geboekt en wat hebben ze gevochten voor hun overwinningen!

Met vriendelijke groet,
Een stel apetrotse ouders van de spelers van SWZ Boso Sneek E7.