Steun onze vrouwen 1 zaterdag 4 juni bij finale nacompetitie

31 mei 2016 13:30

Komende zaterdag, na de feestelijke slotdag van SWZ Boso Sneek, staat er nog een leuke afsluiter op het programma namelijk de finale van de nacompetitie tussen onze SWZ Boso Sneek 1 vrouwen en de vrouwen van EKC 1.

Afgelopen zaterdag wist EKC de thuiswedstrijd met een nipte overwinning af te sluiten (1-0). Deze uitslag biedt dus voldoende perspectief voor ons vlaggenschip bij de vrouwen om er zaterdag, net als in de wedstrijden tegen Helpman, een spektakelstuk van te maken met als doel promotie naar de 2e klasse.

Bij de wedstrijden thuis tegen Helpman hadden wij een geweldige steun van ons SWZ Boso Sneek publiek en wij hopen jullie bij de finale terug te zien.
Wij kunnen jullie steun als 12e man heel goed gebruiken. Wij gaan er voor en willen u bij deze reeds bedanken voor uw steun en support.

Tot zaterdagmiddag, aanvang wedstrijd 15:30 uur.

Selectie en staf SWZ Boso Sneek VR1