3 September theatervoorstelling bij SWZ Boso Sneek

14 juli 2016 18:00

Op zaterdag 3 september hebben we voor alle ouders van onze jeugdleden, al onze vrijwilligers en volwassen leden iets heel bijzonders. In onze kantine vindt dan de voorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’ plaats. Een humoristische voorstelling, over wij met z’n allen kunnen zorgen dat het goed gaat met onze kinderen in de sport en met onze club.

Meld je nu aan via www.datschietlekkeropzo.nl. Dit mag je niet missen!

In de voorstelling, met een lach maar ook een traan, vertelt een vader over wat hij allemaal meemaakt, thuis en bij de club van zijn zoon (waar hij ook de coach van is). Zijn zoon overweegt te stoppen met sporten. En ook de relatie met zijn tweede vrouw vertoont scheurtjes…

De voorstelling is gebaseerd op de theatervoorstellingen ‘Wel winnen, hè!’ en ‘En nou is het afgelopen!’ waar al 100.000 (!) mensen van genoten hebben. Die voorstellingen worden omarmd door NOC*NSF en 42 sportbonden. De reacties zijn zeer enthousiast. Heb je die voorstellingen nog niet gezien, kom dan zeker kijken!

De voorstelling is dus op zaterdag 3 september 2016, in onze eigen kantine. De inloop is vanaf 19.30 uur, de voorstelling zelf begint om 20.00 uur en duurt ruim een uur (zonder pauze). Na afloop is er gelegenheid om na te praten.

De toegang is gratis mits je je van te voren aanmeldt via www.datschietlekkeropzo.nl. Daar is ook meer informatie over de voorstelling te vinden.

Tot zaterdag 3 september! En uh…. neem de (andere) ouders van je team of groep, je collega-coach / commissielid, etc. ook mee, dan maken we er een gezellige avond van met z’n allen.

Bijzondere avond voor de hele club!