'SWZ Walkies' klaar voor Samenloop voor Hoop

22 september 2016 9:30

Ze zijn er klaar voor! Onder de naam SWZ Walkies loopt komende zaterdag en zondag een groep vrouwen namens de vereniging mee.

Samen Loop voor Hoop is een lokale duurwandelestafette om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding. 24 uur lang lopen teamleden afwisselend op een parcours op de Veemarkt. Tijdens deze estafette staat alles in het teken van de voortdurende strijd tegen kanker.

"We starten om 16.00 uur zaterdagmiddag gezamenlijk en daarna lossen we elkaar af, we eindigen op zondag 25 september ook weer als groep", vertelt Walkies-teamlid Henriëtte Semplonius. "Op het evenemententerrein is van alles te beleven, wij staan er bijvoorbeeld met een mooie kraam. Die herken je aan de grote vlag van SWZ Boso Sneek."

De dames vinden het leuk als alle SWZ Boso Sneek-leden en -supporters zaterdag en zondag even hoi komen zeggen en hun aanmoedigen tijdens hun rondes. Naast de wandelestafette, waaraan bijna zestig teams deelnemen, is er een markt en vinden er op en rond het Veemarktterrein en in de Veemarkthal voordrachten en optredens plaats.

Dames: heel veel succes!

Bijzondere programmaonderdelen, onder meer:
zaterdag 16.00 uur, Openingsceremonie
zaterdag 17.00 uur, Muziekoptredens (tot 24 uur)
zaterdag 22.30 uur, Kaarsenceremonie
zondag 16.00 uur, Laatste ronde en eindbedrag

Meer informatie op de website van de organisatie

Walkies