Veldtrainingen hervat m.i.v. vrijdag 20 januari

20 januari 2017 15:30

Goed nieuws! Met ingang van vandaag kan er weer getraind worden op de velden 2 t/m 4.

De situatie wordt dag voor dag bekeken en gekeurd, dus houd de afgelastingenpagina goed in de gaten. Hier volgt ook informatie over eventueel afgelaste uitwedstrijden. Op veld 1 mag nog niet getraind worden, deze trainingen worden ingepast op veld 2 tot en met 4.

Trainers/coaches: mocht er onverhoopt een afgelasting ontbreken, dan het verzoek deze z.s.m. door te geven aan het Secretarieel Bureau via 0515-413577, optie 2. Eventueel in het programma ontbrekende oefenwedstrijden kunnen worden doorgegeven via [email protected]

Afgelastingen Weersomstandigheden