SWZ Boso Sneek gaat voor nieuwe DUGOUTS met de Grote Clubactie!

19 augustus 2015 11:00

Alle jeugdleden van SWZ Boso Sneek starten op zaterdag 19 september 2015 met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die dag bellen zij bij zoveel mogelijk mensen aan om loten te verkopen. Lotenkopers betalen voor één lot € 3,-. Maar liefst 80% van de lotenverkoop (€ 2,40 per lot) gaat direct naar de clubkas van de vereniging. Met de opbrengst hopen we nieuwe DUGOUTS te kunnen aanschaffen voor veld 2+3.

Houd de Grote Club Actie pagina op de website van SWZ Boso Sneek dus in de gaten de komende tijd! (klik op het Grote Club Actie vak op de Homepage)

Lotenkopers maken kans op mooie prijzen!!!!

Verkopersacties

Voor de fanatieke verkopers zijn er natuurlijk ook leuke prijzen te winnen.

De Grote Clubactie heeft speciaal voor de verkopers de 20-Loten-actie in leven geroepen. Wie 20 loten of meer verkoopt krijgt een gratis toegangsbewijs voor Duinrell, Slagharen of Bobbejaanland*.

Ook organiseren ze de Kids-verkoopwedstrijd voor jeugdleden t/m 13 jaar. Dit is een landelijke verkoopwedstrijd waarin de beste lotenverkopers worden beloond door middel van diverse prijzen. De beste lotenverkoper wordt beloond met een iPad. Hiervoor kun je je t/m 14 december 2015 inschrijven op de website www.clubactie.nl. Op 21 december 2015 worden de winnaars bekend gemaakt.

Prijsvraag

En als klap op de vuurpijl is er ook nog een prijsvraag, waar iedereen aan mee kan doen. De prijsvraag luidt: `Hoeveel Grote Clubactie-loten denk jij dat er in 2015 verkocht worden?` Stuur jouw antwoord uiterlijk woensdag 9 december 2015 naar [email protected] en vermeld daarbij je naam en adresgegevens. Doe mee en maak kans op een fiets twv € 399!

SWZ Boso Sneek stelt voor de verkopers ook leuke prijzen beschikbaar. Wil je weten wat de prijzen zijn? Hou dan de site en je mailbox goed in de gaten…

HELP JIJ SWZ BOSO SNEEK AAN NIEUWE DUGOUTS?

* Geldig bij Duinrell, Slagharen of Bobbejaanland. 1 gratis entreekaart in combinatie met 1 volbetalende persoon. Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden per pretpark op www.clubactie.nl.