SWZ Boso Sneek VR30+1 trapt af in ballenbak

3 maart 2017 10:00

2 Maart hebben de vrouwen van SWZ Boso Sneek 30+ (VR30+1) de 2e helft van het voetbalseizoen geopend met een heerlijk etentje bij de wok in Sneek.

Samen met de trainers Anton de Bakker en Ivo Ruiter hebben we de opstelling doorgenomen want vanavond 3 maart spelen de dames weer de eerste competitie wedstrijden.

Rond 18:30 a 18:45 vertrekken zij richting Oudehaske (over het tijdstip van vertrek zijn de meningen verdeeld).

Ook is er gisteravond een nieuwe traditie in het leven geroepen en is er besloten dat we ieder jaar de verkiezing van de speelster van het jaar gaan houden. Het was een hele moeilijke keuze voor seizoen 2016 maar er is een winnaar uitgekomen. Unaniem is er gekozen voor onze topspeelster Annet!

Publiek is van harte uitgenodigd voor vanavond.

19:45 spelen we de eerste wedstrijd in Oudehaske

17 maart spelen wij in het stadion van SWZ Boso Sneek