Contributie-inning 2017/2018 start 3 oktober

2 oktober 2017 18:30

Penningmeester

Net als vorig seizoen werken we ook dit seizoen samen met ClubCollect, een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies. ClubCollect is geen incassobureau maar een ondersteunende partij die ervoor zorgt dat de contributie-inning makkelijker gaat. Zowel voor u als lid als voor de vereniging levert dit veel voordelen op. Het grootste voordeel voor u is het betaalgemak en de mogelijkheid tot gespreid betalen (hiervoor wordt wel een kleine bijdrage in rekening gebracht).

Wanneer?
ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inning over. Vanaf morgen, dinsdag 3 oktober, zal ClubCollect via e-mail, sms en/of per post u namens de vereniging een betaalverzoek toesturen. In dat bericht staat een link, waarmee u naar uw persoonlijke betaalpagina kunt gaan. Daar kunt u aangeven op welke manier u wilt betalen: ineens of gespreid.

Gespreide betalingen gaan altijd via automatische incasso, maar bij betaling ineens kunt u kiezen tussen betaling via automatische incasso of betaling via IDEAL. Bij de keuze voor gespreid betalen ontvangt u altijd een aankondiging voordat een bedrag wordt afgeschreven, zodat u tijdig op de hoogte bent. Op uw persoonlijke betaalpagina kunt u ook alle facturen inzien en zo nodig over een bepaalde factuur vragen stellen.

Omdat ClubCollect u betaalverzoeken zal sturen namens de vereniging, zullen er met ClubCollect enkele persoonsgegevens worden gedeeld, zoals uw adres, uw telefoonnummer en uw e-mailadres. Deze persoonsgegevens zullen nooit worden verspreid en nooit worden gebruikt voor commerciële doeleinden.  Deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor de penningmeester. De verwerking van uw persoonsgegevens vindt dan ook geheel conform de vereisten onder de Wet Bescherming Persoonsgegevens (artikel 8 onder b Wbp) plaats.

Voor meer informatie over ClubCollect verwijzen wij u naar www.clubcollect.com/nl/members. Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot de samenwerking met ClubCollect, dan kunt u altijd terecht bij de penningmeester. Indien er tijdens de samenwerking vragen of onduidelijkheden zijn, staan zowel ik als ClubCollect hier altijd voor open.

Met vriendelijke groet,

Pieter Blaauw