Uitslagen en standen bij JO9

12 oktober 2017 20:15

Bij Onder 9 en jonger worden vanaf dit seizoen geen standen meer bijgehouden en zijn de uitslagen niet zichtbaar op Voetbal.nl en in de Wedstrijdzaken-app als onderdeel van de nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen.

Op dit moment is mogelijk nog niet alle software volledig ingericht op deze nieuwe situatie. Daarom zullen in diverse services van Sportlink (Club.Website, Club.dataservice, Club.tv, Sportlink Club, Official Portaal, Widget KNVB) mogelijk de uitslagen en/of standen nog zichtbaar zijn. Er wordt aan gewerkt om ook deze diensten zo snel mogelijk aan te passen.

Geen uitslagen

Om het plezier en niet zozeer de eindstand te benadrukken, worden vanaf dit seizoen in principe geen uitslagen en standen meer gepubliceerd. Wel worden de uitslagen van wedstrijden bijgehouden om de speelsterkte per team te bepalen en op basis daarvan eventueel teams te herindelen.