Voorlopige teamindelingen jeugd 2015-2016

8 juni 2015 15:30

In de afgelopen maanden is er door veel mensen hard gewerkt aan de teamindelingen voor het nieuwe seizoen. We willen dit zeer zorgvuldig doen, daarom is dat ook dit jaar weer een grote klus.

Onder regie van de hoofden Jeugdopleiding (Bernard Kalteren, HJO ABC en Ernst Veldman, HJO DEF) heeft er veel overleg plaats gevonden met de trainers en leiders.

De nieuwe indelingen tref je hier aan:

Voorlopige teamindeling Junioren seizoen 2015-2016

Voorlopige teamindeling Pupillen seizoen 2015-2016

Ondanks de grote zorgvuldigheid leert de ervaring ook dat er altijd vragen of opmerkingen zijn.

Daartoe kan je eventueel contact opnemen met één van de coördinatoren. De contactgegevens zijn te vinden op onze site via jeugdbestuur

Ter verdere informatie:

• De indeling is “voorlopig”. Dat wil zeggen dat we ons het recht voorbehouden om wijzigingen aan te brengen. Vanzelfsprekend doen we dat in overleg met de betrokkenen.
  • Bij de A-junioren is de groep A 1/2 nu nog te klein voor 3 teams, maar vinden we die best al groot voor 2 teams (A3 is een vriendenploeg. Aangezien de overschrijvingstermijn echter pas sluit per 15-06 is het mogelijk dat er zich in de komende weken nog spelers aanmelden. Als dat het geval is, dan zullen we van A1/2 3 teams maken (waardoor we bij de A-junioren op 4 teams uitkomen).
  • Bij B2, B3 en B4 gaan we op dinsdag 9 en donderdag 11 juni met een grote groep spelers nog 2 keer trainen zodat we de indeling zorgvuldig kunnen maken. De aanvang van deze trainingen is 19.00 uur, de duur ervan is 5 kwartier. 18.45 uur aanwezig.
  • C1 en C2 trainen gezamenlijk nog 2 keer voor de zomervakantie, namelijk op maandag 8 juni en woensdag 10 juni vanaf 19.00 uur. 18.45 uur aanwezig.
    Aangezien op onze accommodatie dan de onderhoud- en schoonmaakwerkzaamheden volop bezig zijn kunnen we daarbij geen gebruik maken van de kleedkamers. We verzoeken de spelers om in trainingskleding te komen. De aanvang van deze trainingen is 19.00 uur, de duur ervan is 5 kwartier.
  • Er wordt hard gewerkt aan een oplossing met betrekking tot de aantallen van de D5/D6 selectie.
  • De indelingen van meisjes/dames teams volgen. Deze indelingen zullen uiterlijk 1 juli geplaatst worden op de site!
  • Voor al onze spelers geldt dat we er van uitgaan dat ze bij trainingen en wedstrijden aanwezig zijn c.q. afzeggen als ze een keer niet kunnen. Dat hoort bij een teamsport en de manier waarop we met elkaar om horen te gaan.
  • Bij selectieteam gaan we er daarnaast ook van uit dat een speler de ambitie heeft zich te ontwikkelen. Gedurende het seizoen volgen we dit. Dat geldt ook voor de spelers in lagere teams. Ook een speler met ambitie in deze teams geven we graag de kans om voor een selectieteam in aanmerking te gaan komen. Mocht je vinden dat je hiervoor in aanmerking hoort te komen dan kun je dit altijd met jouw trainer of leider bespreken, zij weten de weg in onze vereniging.
  • De trainers voor de selectieteams zijn grotendeels bekend, in de komende maanden werken we er hard aan om de organisatie voor alle teams rond te krijgen. Daarbij zijn we wel afhankelijk van de inzet van ouders of andere supporters (“vele handen maken licht werk”). Als je belangstelling hebt om een groep trainen te geven of te helpen bij de trainingen, meldt dit dan via [email protected]. Wij nemen dan contact met je op om je verder te informeren en de mogelijkheden te bespreken.
  • Rond 1 juli a.s. zullen we tevens de trainingstijden voor het nieuwe seizoen publiceren. Het uitnodigen voor trainingen en/of wedstrijden zal via de leiding van het team plaatsvinden.

We wensen iedereen ook in het nieuwe seizoen weer veel plezier!

SWZ Boso Sneek