Bus vol SWZ Boso Sneek vrouwen en meiden naar Oranje Leeuwinnen

18 oktober 2017 9:30

Enige tijd geleden kwam het idee om met een aantal dames (30+) naar de kwalificatie wedstrijd van de leeuwinnen te gaan (Nederland-Noorwegen).

Dit idee is wat groter uitgepakt dan oorspronkelijk de bedoeling was en volgende week dinsdag 24 oktober vertrekken we met een bus vol vrouwen, meisjes en enkele heren richting Groningen om de dames naar een overwinning te schreeuwen.

Wat hebben we genoten van afgelopen zomer van deze toppers. En dan te bedenken dat de aanvoerster van dit team begonnen is bij onze prachtige club. Heel bijzonder. En als club zijn we dan ook heel erg trots op Sherida Spitse die voor vele meisjes een groot voorbeeld is. Sherida is op de hoogte van onze komst en wij zullen haar en de rest van het team laten zien dat SWZ Boso Sneek aanwezig is.

Voor een ieder die een kaartje heeft bemachtigd (ze zijn allemaal verkocht) even belangrijke informatie:

Aanvang    16.40 ( de bus vertrekt stipt om 16.45 dus zorg dat je op tijd bent)

vertrek       22.00 ( de bus vertrekt vanuit Groningen weer richting Sneek waar we rond 23 uur weer aankomen)

Graag gepast geld mee (12.50 en dit kunnen jullie de heenreis in de bus betalen).

Tot dinsdag! en het zou leuk zijn als SWZ Boso Sneek herkenbaar is in het stadion dus trek je trainingsjas, sjaal etc aan.

Wij hebben er zin in!

Mvg