Gaat mijn wedstrijd door? Afgelastingen 10 februari

9 februari 2018 10:45

Wedstrijdsecretariaten

Code geel, verwachte sneeuw, vorst aan de grond. Het is begrijpelijk dat er veel vragen binnenkomen over het al dan niet doorgaan van wedstrijden dit weekend.

Via swzbososneek.nl/afgelastingen en het Twitter-account van de vereniging proberen we een zo compleet en actueel mogelijk beeld te schetsen van de afgelastingen die op dat moment bekend zijn. Zodra jouw wedstrijd wordt afgelast, informeert je trainer/coach je hier altijd ook persoonlijk over - bijvoorbeeld in de teamapp.

Staat jouw wedstrijd niet in de afgelastingenlijst, maar gaat deze niet door? Vraag dan je trainer/coach contact op te nemen met het wedstrijdsecretariaat via de clubinformatielijn 0515-413577. De wedstrijd wordt dan alsnog toegevoegd.

Zie ook:

Afgelastingen Weersomstandigheden