Poiesz JSA: MO13-1 in actie bij Poiesz Duinterpen

24 maart 2018 11:30

Meiden 13-1 komt zaterdag in actie in de Poiesz in Duinterpen! Het team verruilt het kunstgras in Tinga voor de supermarktvloer om zoveel mogelijk sponsormunten in te zamelen voor de Poiesz Jeugdsponsoractie.

Zaterdag is de actiedag van de vereniging tijdens de Jeugdsponsoractie. Munten die op deze dag worden ingeleverd voor de club, worden door de supermarkt verdubbeld. De actiedag is onderdeel van een bredere week, waarin de club centraal stond in de vestiging aan de Keizersmantel.

Het meidenteam en hun coach zamelden munten in door klanten te helpen bij het inpakken van hun boodschappen. Ook werd de spaarsprinter van de week, gevulde koeken, aan de man en vrouw gebracht. De koeken leverden 30 extra munten op voor de vereniging.

De Jeugdsponsoractie van Poiesz loopt nog tot en met zondag 8 april. De inzameling wordt afgesloten met een jeugdgala voor de deelnemende verenigingen in het WTC, waar ook de eindstand en het ingezamelde bedrag per club bekend wordt gemaakt. De opbrengst voor SWZ Boso Sneek komt ten goede van de jeugdafdeling.

Dank alvast aan de meiden voor hun hulp op de actiedag! Moeten er nog boodschappen gedaan worden dit weekend? Het team staat zaterdag 24/3 nog tot 15.00 uur voor je klaar in Poiesz Duinterpen!

Jeugdsponsoractie Poiesz Supermarkten