Kaartenactie sc Heerenveen - Vitesse geëindigd

12 september 2015 22:30

Iets meer dan een week geleden zijn we begonnen met de actie. Tegen een gereduceerd tarief was het voor de leden van SWZ Boso Sneek mogelijk om kaarten aan te schaffen voor deze wedstrijd. Daar hebben ze dan ook volop van gebruik gemaakt.

Vanavond zijn alle aanmeldingen geteld en daarbij is gebleken dat we 110 kaarten hebben verkocht. Dit betekent ook dat we € 220,- voor onze eigen clubkas binnen hebben gehaald.

De kaarten zijn inmiddels besteld. We gaan er vanuit dat deze week de kaarten binnen zullen komen. Mocht dit het geval zijn dan zullen we komende zaterdag, 19 september, de kaarten uitdelen in de bestuurskamer. Iedereen die een kaart gekocht heeft, zal hier over geïnformeerd worden.