‘Jonkies’ klaren monsterklus tribune

27 april 2018 12:00

De grote klus op de tribune voor de terreinwerkers is klaar. Meer dan 150 hardhouten planken er af en 150 nieuwe hardhouten planken er op. Hoe zo clubmensen….

Na een 35 jaar mocht dat ook een keer. Voor dat er zich ongemakken voor doen alles er nieuw op. Samen met Dirk Faber veel overleg gehad over wat voor handel er moest komen om alles te realiseren. Vanuit de Club van Honderd en de Bingo Commissie is dit project financieel ondersteund.

Na overleg met de terreinwerkers is besloten de klus zelf uit te voeren. Op een leeftijd tussen de 60 en de 85 jaar is men hier aan begonnen. Er zaten dagen bij dat men ‘s avonds gebroken op de bank lag. Maar de volgende dag gingen ze weer.

Wanneer je het hebt over het hart van onze club dan hoef je niet verder te zoeken. Wij vanuit de Club van Honderd en de Bingo Commissie hebben enorm veel respect voor deze clubmensen die deze klus uitgevoerd hebben!

Wij zullen hier op korte termijn dan ook op terug komen en dit door middel van een hapje en een drankje onderstrepen.

Nogmaals veel dank namens,

Jeroen Jansen, Marten Feenstra & Jan Jansen.(Club van Honderd)

Esther Keuning (Bingo Commisie).