SWZ Boso Sneek E1 staat er goed voor

E-pupillen, E1, Groep 1 22

29 augustus 2015 10:15

Onbekend

SWZ Boso Sneek E1 gaat tot nu toe voorspoedig in de beker. Na een leuke en goede oefenwedstrijd tegen Heeg E1 waarbij een 3-3 eindstand het resultaat was knalden de jongens in de eerste bekerwedstrijd met leuk en goed voetbal, natuurlijk is er nog genoeg wat beter kan maar aan de uitslag zou je dat niet verwachten. Joure werd met 7-1 verslagen op hun eigen veld.

De jongens waren gretig en fanatiek op de trainingen en wilden ook hun tweede wedstrijd en nu voor eigen publiek met winst afsluiten. Afgelopen zaterdag kwam Makkum E1 bij ons in Sneek op bezoek. Wat zeker niet een makkelijke tegenstander was.

Het was in het begin even aftasten maar toen de motor begon te lopen kregen we mooie kansen en kwamen dan ook terecht met 1-0 voor. Dat Makkum ook goede spelers heeft was wel te zien want ook zij kregen mogelijkheden om te scoren maar dankzij onze sterke verdediging en keeper hielden we de nul. De rust gingen we in met een ruime 4-0 voorsprong. Makkum had in hun vorige wedstrijd 12 goals gemaakt dus dat konden ze wel en vertelden we SWZ Boso Sneek E1 dan ook dat het nog niet gewonnen was. In de tweede helft kwamen er kansen over en weer en leek het er even op dat we wat terug zakten gelukkig maakten we de 5e goal en knakte er iets bij de tegenstander. Uiteindelijk werd de eindstand 7-0 en met 14 voor en 2 tegen staan we ruim aan kop. Aankomende zaterdag komt Balk E1 op ons mooie sportpark voor de laatste wedstrijd in de zwaluwen jeugdbeker voorronde en hopen we natuurlijk wederom op winst en door naar de volgende ronde van de beker.

Blijf ons volgen zou ik zeggen en kom gerust eens kijken bij SWZ Boso Sneek E1 groet van:

Marvin, Sem, Dylan, Jeffrey, Fabian,Thijs B, Thijs D, Mathijs, Nieck, Tjeerd en Robert.