SWZ Boso Sneek E1, 1e in beker voorronde

E-pupillen, E1, Groep 1 22

5 september 2015 10:15

Onbekend

Na drie knappe en overtuigende overwinningen hebben de jongens van SWZ Boso Sneek E1 terecht de volgende ronde bereikt van het bekertoernooi.

Tevens waren het 3 goede oefenwedstrijden waarbij iedereen weer even het balgevoel kon proeven.

Odanks het regenachtige en onstuimige weer waren de weergoden ons tijdens de wedstrijden goed gezind.

Afgelopen zaterdag speelden we thuis tegen Balk E1 een team dat we ook in de competitie terug zullen zien maar een bekerwedstrijd is toch altijd weer even anders zegt men.

SWZ Boso Sneek speelde degelijk en keurig samen. Het goede spel werd helaas nog niet omgezet in doelpunten al waren de kansen er wel. Balk stond goed te verdedigen en kon tot aan de rust de nul houden.

De tweede helft kwam E1 sterk uit de startblokken en belande de bal snel in het doel van Balk. 1-0 door een prachtige aanval overdonderden we de tegenstander.

Het goede spel werd voortgezet en de kansen werden omgezet in doelpunten. Met 5-1 werd de wedstrijd overtuigend gewonnen en zijn we met 19 goals voor en 3 tegen overtuigend 1e geworden in de voorronde van het beker toernooi.

Volgende week zaterdag spelen we wederom tegen Balk maar dan voor de competitie en begint de wedstrijd weer helemaal opnieuw en is de stand weer 0-0.

Groet van SWZ Boso Sneek E1