SWZ Boso Sneek ZM speelt gelijk tegen HJSC

28 november 2015 15:00

Bijker, A.

Onbekend

De jongens van de zaterdagmiddag afdeling moesten op eigen veld aantreden tegen de groenhemden van HJSC uit Hommerts. Het duurde even voordat de wedstrijd los kwam omdat beide ploegen predikten eerst alles defensief op orde te hebben en dan pas aan aanvallen dachten. SWZ Boso Sneek deelde wel enkele speldeprikjes uit, maar echt gevaarlijk werd het niet. En indien de Snekers eruit waren dan maakte de grensrechter van HJSC het soms wel erg bont om steeds met de vlag omhoog te wapperen. HJSC speelde wel sportief en had ook slechts kleine mogelijkheden om de leiding te nemen. Na de thee hetzelfde spelbeeld. Een evenwichtig duel met aan beide zijden kleine mogelijkheden. SWZ Boso Sneek wist nog wel een keer te scoren, maar dit doelpunt werd vanwege vermeend buitenspel afgekeurd. Aan de andere zijde voorkwam Enis Uzun een treffer door defensief goed in te grijpen. En zo eindigde de wedstrijd zoals deze begonnen was : 0-0.
Een correcte afspiegeling van de krachtsverhoudingen.