SWZ Boso Sneek JO13-1 – Joure JO13-2

Joure SC JO13-2

1 oktober 2016 9:00

Onbekend

Bij JO13-1 zijn er bij elke wedstrijd twee spelers verantwoordelijk voor het schrijven van een wedstrijdverslag. Deze week zijn ‘de schrijvers’ Tim en Marijn.

Zaterdag ochtend om 9:00 spelen tegen Joure D2.

Iedereen kwam fris en fruitig op het Sneekveld. Gel in het haar, kleding netjes, tijd voor de team foto.

Inlopen, overspelen, warming up, en daarna de peptalk in de kleedkamer. Tactiek bespreken en gaan.

De eerste helft.

Het begin ging goed maar we hadden de tegenstander onderschat.

We kwamen gelukkig op de 1-0 en de mooie goal vanuit de corner van Rodin.

Al snel kregen we meer kansen, maar die gingen er niet in. De opbouw was goed en ik gaf een bal op Mark hij loopt door en goal 2-0. Daarna kreeg Joure een kans maar die had Sem goed gehouden. En al snel hoorden wij het rustsignaal dat de scheids gaf.

Goede eerste helft.

En toen de tweede helft begon stond in plaats van Rodin, Marijn op rechts voor. De tweede helft begon. En de eerste 10 minuten van de tweede helft gingen alleen maar heen en weer. Maar ineens brak Mark door de verdediging heen van Joure, door een steekpass van Timo. Mark die sneed naar binnen en gaf een voorzet die voorzet was net iets te vroeg gegeven. Want Marijn die schampte de bal dus die bal ging naast. En na 10 minuten kwam er een corner van rechts voor SWZ Boso Sneek die door Mark werd genomen. Die bal ging heel hoog door de lucht, en Ronan die sprong zo hoog als hij kon en kopte de bal onder in de hoek. Maar twee minuten later tackelde een speler van Joure Roan en toen gaf de scheidsrechter rood!

Maar na die kaart gebeurde er niks meer....

Met vriendelijke groet Tim en Marijn