SWZ Boso Sneek JO13-1 - Heerenveense Boys JO13-2

Heerenveense Boys JO13-2

5 november 2016 10:45

Onbekend

Bij JO13-1 zijn er bij elke wedstrijd twee spelers verantwoordelijk voor het schrijven van een wedstrijdverslag. Deze week zijn ‘de schrijvers’ Jens en Ronan

Om 10.45 speelden we tegen Heerenveense Boys JO13-2

Eerst trainingspakken gekregen en we hebben allemaal 20 euro per trainingspak naar het goeie doel gegeven en daarmee 320 euro opgehaald voor het Ronald McDonaldshuis.

Eerste helft

We begonnen goed we hadden veel kansen. SWZ Boso Sneek kreeg een corner van Ronan en hij viel precies voor de voeten van Roan: doelpunt!!!! SWZ Boso Sneek kreeg nog veel meer kansen, maar ze gingen er helaas niet in. Heereveenseboys had geen schijn van kans in de eerste helft. De scheidsrechter heeft afgefloten.

Tweede helft

In de tweede helft hadden we nog steeds veel kansen. De grootste kans was die van Ronan, maar die ging er net niet in. In de laatste tien minuten scoorde de tegenpartij. Meteen na de aftrap scoorde Jurre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daarna was het nog steeds spannend, maar toen floot de scheidsrechter gelukkig af.

Eindstand 2-1

Sportieve groet, Ronan en Jens