Oefennederlaag SWZ Boso Sneek tegen IJsselmeervogels

vv Sneek Wit Zwart 1 (zon)

IJsselmeervogels 1

Berry Powel
Ralph Hovestad
Samir Merraki
Berry Powel
Yannik Cortie
Oktay Öztürk
Marciano van Leijenhorst
Soufyan Moro
Nassim Barkoki
Jeffrey van den Dikkenberg
Jeffrey Buitenhuis

5 augustus 2017 16:00

T. de Gast

Opstelling

De Vogels hadden de hele wedstrijd de betere mogelijkheden, de thuisploeg speelde voor een eerste wedstrijd niet onaardig. Na tien minuten was Powel voor het eerst gevaarlijk. Kort voor rust tikte de aanvaller de eerste goal namens de bezoekers binnen.

Beide oefenmeesters, Germ de Jong aan Sneker kant en oud-Sneker Sandor van der Heide, wisselden er tijdens het duel flink op los. Na de onderbreking breidde IJsselmeervogels de score verder uit via Olijfveld (46e minuut), Van Leijenhorst (60.) en opnieuw Olijfveld (74.). Leon de Vries deed kort daar nog wat terug en bepaalde de eindstand op 1-4.

Dinsdag aanstaande staat de volgende oefenpot op het programma voor SWZ Boso Sneek. Dan komt ONS Boso Sneek op bezoek aan de Molenkrite, aanvang 19.30 uur.