VV Sneek Wit Zwart JO17-1 verliest laatste bekerwedstrijd

SC Bolsward JO17-1

12 september 2020 10:45

Opstelling

Na 6 weken trainen, 2 oefenwedstrijden en 3 bekerwedstrijden kan VV Sneek Wit Zwart JO17-1 de balans op gaan maken richting de 1e competitiewedstrijd.

Waar beide oefenwedstrijden en ook de eerste bekerwedstrijd nog in winst werden omgezet, werden de laatste 2 bekerwedstrijden nipt verloren. Echter is er geen man over boord, want beide verloren wedstrijden was het betere van het spel voor de Snekers alleen kon dit niet omgezet worden in doelpunten, maar het positieve wat overblijft is dus het feit dat er, ondanks veel wisselingen in de opstelling, succesvol gewerkt werd aan de spelopvatting. Positief is ook dat het betere van het spel voor de Snekers was en dit meegenomen kan worden naar de 1e competitiewedstrijd.

Voor afgaand aan de laatste wedstrijd tegen SC Bolsward JO17-1 werd er volop getraind om de spelopvatting er in te slijpen. Gedurende de wedstrijd werd het ‘getrainde’ meer en meer zichtbaar. Ondanks enkele foutjes was het prettig om te zien dat wat er getraind is, ook opgepakt werd in de wedstrijd. Helaas leidde het niet tot resultaat, maar het was goed om te zien dat er zeker vooruitgang zit in de ploeg.

Vanaf aanstaande zaterdag begint de competitie. In Leeuwarden zal dan Leeuwarder Zwaluwen JO17-1 de tegenstander zijn. De komende week zal er hard getraind worden om onze spelopvatting er nog meer en meer in te slijpen en daarmee ervoor te zorgen dat de resultaten weer in ons voordeel uit zullen vallen.

Oh ja, de wedstrijd tegen SC Bolsward eindigde in 1-2 voor de gasten. Doordat ONS van Heerenveen won, zijn zij door naar de volgende ronde in het bekertoernooi.