Bentacera Penaltybokaal 2016

7 april 2016 14:30

Zondag 8 mei wordt de finale gespeeld van de Bentacera Penaltybokaal

De doelpunten worden geteld. Bij de E pupillen worden er na elke wedstrijd penalty's genomen door alle spelers. De leiders van alle E teams van SWZ Boso Sneek houden de score bij en aan het eind van het jaar worden er van elk team de 3 topscoorders uitgenodigd om de finale te spelen. Elk team vaardigd dus 3 spelers af, totaal 27 spelers in de finale. Voor de thuiswedstrijd van SWZ Boso Sneek wordt de kwart finale gespeeld. Van deze 27 deelnemers blijft er van elk team 1 speler over die in de rust van de thuiswedstrijd in de finale gaan strijden om de Bentacera Penaltybokaal. Ook dit jaar weer een erg mooie bokaal.