De ballenjongens van JO11-2

28 maart 2017 21:00

Deze week bij de wedstrijd van SWZ Boso Sneek tegen MSC is het team JO11-2 het Bentacerateam van deze week.

Het team JO11-2 is druk met de voorbereidingen voor de 4 mijl van Sneek. Door als team mee te lopen willen zij geld ophalen voor de dolfijnentherapie voor Geauke.
Zij hopen zaterdag heel veel sponsoren binnen te halen die voor de deelname van het team aan de 4 mijl van Sneek een donatie willen doen voor de dolfijnentherapie voor Geauke. Geauke is de zoon van de leider van het team JO11-2, Anneke de Visser. Geauke is een jongen van 15 jaar. Hij heeft het Downsyndroom en is autistisch. Twee jaar geleden werd bij hem de diagnose acute lymfatische leukemie vastgesteld. Nu, twee jaar later, is Geauke genezen verklaard en zijn er weer toekomstplannen. "Wij willen met onze Geauke naar Curacao om daar een uniek therapieprogramma te volgen. Dat programma is voor mensen met een beperking, zowel lichamelijk als verstandelijk. Om onze droom te verwezenlijken gaan we nu acties op touw zetten om het benodigde geld bij elkaar te krijgen. En ook het voetbalteam JO11-2 SWZ Boso Sneek van onze zoon Jelmer gaat meedoen om geld in te zamelen."