Leukste team O11

13 mei 2017 8:30

Zondag bij de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen van SWZ Boso Sneek tegen JOS/Watergraafsmeer ishet team JO11 5 het Bentacerateam van de week. Zij leveren de ballenjongens en de pupil van de week Sadiq.

Voor deze laatste thuiswedstrijd met ballenjongens heeft het eerste team uit de inzendingen van alle teams O11 het leukste team geselecteerd. Alle O11 teams, jongens en meisjes, konden een motivatie inzenden waarom zij vinden dat zij het leukste team O11 zijn in het seizoen 2016/2017. De inzending van het team JO11 5 was het "LEUKSTE". Zij hebben een enthousiast filmpje gemaakt en zijn hiermee uitgekozen om als leukste team op zondag 14 juni als ballenjongens aanwezig te zijn bij de thuiswedstrijd van SWZ Boso Sneek.
Spelers en leiders van JO11 5 gefeliciteerd met deze uitverkiezing en veel plezier zondag bij de wedstrijd. De ballenjongens van JO11 5 zijn Stefan, Sadiq, Julian, Jamie, Stijn, Edy, Stijn en Liam.