Bestelinformatie

Aanbod

In de webshop op deze website vind je alleen producten die door de vereniging zelf worden aangeboden. De verkoop van de huidige kledinglijn is ondergebracht bij SWZShop.nl. Het is niet mogelijk om bestellingen van beide websites te combineren.

Bestellen

Via de webshop kun je eenvoudig een bestelling plaatsen door jouw winkelwagen te vullen met de gewenste producten. Wil je een product uit de winkelwagen verwijderen, kies dan rechts (evt. scrollen) voor de prullenbak. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres en andere gegevens invult en check deze voor je bestelt. Je ontvangt altijd een bestelbevestiging.

Betalen

Je kunt jouw bestelling voldoen via iDeal. Kies in de betreffende bestelstap jouw bank en voldoe het bedrag vooraf online. Het is niet mogelijk om cash te betalen of te betalen bij afhalen.

Passen

Je kunt de producten die voorradig zijn in de Clubshop-winkel passen.

Afhalen

Afhalen is mogelijk tijdens openingsuren van de Clubshop-winkel op het sportpark. Jouw order staat klaar op de volgende momenten:

• besteld op zondag tot en met woensdag: afhalen kan de eerstvolgende zaterdag;
  • besteld op donderdag tot en met zaterdag: afhalen kan op zaterdag in de eerstvolgende nieuwe week.

Afhaalmoment gemist? Dan kun je terecht op de eerstvolgende zaterdag.

Bezorgen

Je ontvangt jouw bestelling binnen 5 werkdagen via PostNL thuisgeleverd. Vanaf het moment dat je bestelling klaar gemaakt is voor verzending, ontvang je bij iedere update een melding van PostNL op het door jou opgegeven e-mailadres. Ben je niet thuis, dan ontvang je bericht in de brievenbus en een e-mail met meer informatie.

Naleveringen

Indien een product moet worden nageleverd, staat dit op jouw order aangegeven. Je ontvangt vervolgens altijd bericht, zodat je weet wanneer je het artikel alsnog kunt verwachten.

Ruilen

Uitverkoopproducten en bedrukte items kunnen niet worden geruild. Neem voor alle andere ruilvragen contact op via een reply op jouw bestelbevestiging, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

Vragen

Neem bij vragen contact op via [email protected] of stuur een reply op jouw orderbevestiging. Let er op dat je altijd jouw naam en ordernummer vermeld, zodat duidelijk is over wiens en welke bestelling jouw vraag gaat.