Je kunt betalen via iDeal. De betaling wordt verwerkt door Mollie Payments, dit is ook de naam die je terugvindt op je bankafschrift. Je betaalt in de betaalomgeving van je eigen bank. Alle betaalverbindingen zijn beveiligd.
Je kunt deze direct na het afronden van de bestelling downloaden. Ook ontvang je ze per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Je vindt ze in de bijlage bij het bericht als PDF. Er wordt ook een betaalbevestiging meegezonden.
Normaal gesproken stuurt ons systeem direct na de ontvangstbevestiging van de betaling de tickets per mail toe. Soms duurt het wat langer voordat deze bevestiging aankomt. Maar na een paar uur horen ze er echt wel te zijn. De redenen van het niet ontvangen zijn meestal: het bericht is bij u in de map met ’ongewenste berichten’ terecht gekomen, of u heeft een verkeerd adres opgegeven (tikfoutje?). Weet je zeker dat je hebt betaald en tref je na enkele uren nergens ons bericht met tickets aan? Neem dan contact op de ticketprovider via het contactformulier. Vermeld hierbij het 'ticketkantoor ordernummer' uit uw betaling. Wij zoeken het uit en zenden uw tickets alsnog toe.
Je kunt op twee manieren het ticket tonen bij het evenement wanneer daar om wordt gevraagd. Je kunt het ticket printen of je kunt de barcode op uw smartphone tonen. Zorgt er bij het printen voor dat de gehele barcode geprint wordt en er geen delen van het papier af vallen. Wanneer je het ticket op uw smartphone toont, zorgt dan voor voldoende batterij, zorg dat de hele barcode in beeld is en zet de helderheid van uw telefoon iets hoger.
Een bredere selectie van de meest gestelde vragen vind je op de ticketverkooppagina onderaan onder de kop 'Veel gestelde vragen'. Heb je een vraag aan de vereniging? Klik dan hier en kies voor 'Communicatie'. Je vraag wordt dan doorgestuurd naar de betreffende organisator.
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.