SWZ Boso Sneek versterkt zich met Joram Smits

15 juni 2018 22:00

Vandaag hebben SWZ Boso Sneek en Joram Smits de overgang bekend gemaakt van de 27-jarige speler naar de Snekers. De aanvaller speelde vorig seizoen voor Oudehaske en zal nu dus zijn opwachting maken bij SWZ Boso Sneek.

Smits gaf aan zin te hebben in het nieuwe seizoen. '' Ik heb de ambitie om weer op een hoog niveau te spelen. In het verleden heb ik altijd goede contacten gehad met de mensen bij SWZ Boso Sneek. Het lijkt me zeer leuk om te spelen voor de club. Uiteraard is mijn doel om volgend seizoen weer te promoveren naar de Hoofdklasse, want daar hoort de club thuis!''

In het verleden kwam Smits uit voor de jeud van vv Oudehaske. Na deze periode speelde hij in het eerste elftal van sc Joure, Harkemase Boys, Be Quick 1887 en vorig seizoen dus weer bij vv Oudehaske.