VV Sneek Wit Zwart G1 speelt prima toernooi bij HTC

6 juni 2023 19:00

Afgelopen zaterdag speelden de sterren van VV Sneek Wit Zwart G1 een toernooi bij HTC in Zwolle. Ze hadden een vol programma van 6 wedstrijden en konden meedoen aan de penalty bokaal.

Van de 6 wedstrijden heeft dit fantastische team er maar liefst 4 gewonnen en maar 2 verloren!
Super complimenten voor dit team want met wat geblesseerde spelers en de hitte die aanwezig was, hebben ze super gevoetbald.

En met trots kan ik dan ook zeggen dat wij uiteindelijk als 3e zijn geëindigd.
Tevens wil ik hierbij aangeven dat het een erg goed georganiseerd toernooi was met vriendelijke mensen om ons heen.

Dus Jos, schrijf maar weer in voor komend jaar!

Dankjewel voor deze fijne middag Falco, Justin, Melissa, Stefano, Joost, Johan en Mo

Groet Jolanda.

G1-1.jpeg