SWZ Boso Sneek 1 is weer begonnen

19 juli 2015 21:15

Op zondag 19 juli startte de eerste selectie van SWZ Boso Sneek de voorbereiding op het seizoen 2015/2016. Tijdens deze eerste trainingsdag waren Age Hains Boersma en de gebroeders Derguti afwezig.

De dag begon met het welkom heten van alle spelers. Een speciaal welkom was er voor de nieuwe spelers, Wesley Tankink, Adnan Jarjour en Robin Kist. Nadat de trainingskleding was uitgereikt, werd er om 10.30 uur begonnen met de training.

Alle spelers leken fit en gretig uit de vakantie te zijn gekomen. Hierdoor lag het niveau op de training gelijk hoog.

Na de training stond er een lunch op het menu. 's Middags werd er een tweede training afgewerkt. Deze bestond uit een toernooitje voetvolley. De finale van het  toernooi werd uiteindelijk gespeeld door Arnold Otten die het samen met Nickel Nzoko opnam tegen Daniël Bennik en Wilko Niemer. Het eerstegenoemde koppel ging er, na een spannende wedstrijd, met de eerste prijs vandoor.

Wilko Niemer behoeft nog enige introductie. Dit seizoen zal Wilko stage lopen bij de technische staf. Dit in het kader van zijn opleiding TC1. In het verleden was hij onder andere als speler actief voor Alcides. Wij wensen Wilko langs deze weg veel succes en plezier toe gedurende zijn tijd bij onze vereniging.

De komende week staan er nog een drietal trainingen (dinsdag, woensdag en vrijdag) op het programma. Aanstaande zaterdag wordt de eerste oefenwedstrijd gespeeld. Om 14.30 uur is Jong sc Cambuur de tegenstander op Sportpark Tinga.