SVO Sneek MO11-1 zet scheidsrechter in het zonnetje

14 oktober 2018 13:00

13 Oktober speelden om 11:30 de meiden van SVO Sneek MO11-1 hun derde competitiewedstrijd tegen CVVO MO11-1 uit Lemmer.

Na de dikke nederlaag van vorige week wilden de meiden vandaag de punten wel in Sneek houden. Wiedie floot de wedstrijd en had er zin in. Nog voor de aanvangstijd stond hij al paraat. De eerste helft werd er gelijkwaardig gevoetbald. Leuke combinaties en dreiging van beide kanten. Yes 1-0 en Naomie maakte een mooie goal. Niet veel later stond de 1-1 daar.

De nieuwe regels voor de meisjes onder de 11 waren nog niet helemaal duidelijk bij de scheids maar na even bijpraten kwam dit natuurlijk weer goed.

Het scoreverloop van de 2e helft ben ik even kwijt want het was wel zo spannend. De laatste minuten stond het 2-2 en door wat geklungel en dreiging bij de goal van Sneek ging het mis en scoorde CVVO de 2-3.

De kopjes gingen even naar beneden bij de meiden maar het publiek pepte het team weer op en vanuit een mooie vrije trap van Djoni viel de 3-3. De punten zijn verdeeld op het mooie groene gras in Tinga.

Een terechte uitslag want beide teams hebben leuk gespeeld en geknokt voor de punten. Na afloop van de wedstrijd even penalty nemen en we hadden even aandacht voor het volgende.

Zoals jullie hebben kunnen lezen op de website is het deze week de week van de scheidsrechter. Wij als meidenteam vinden het erg belangrijk dat deze mensen in het zonnetje worden gezet. Erg blij met hun aanwezigheid!

Namens SVO Sneek MO-11-1 willen wij alle scheidsrechters bedanken voor hun inzet en aanwezigheid.

Toppie!

Mvg Esther Keuning