Opbrengst Poiesz Jeugsponsoractie €1.415 voor SWZ Boso Sneek

13 april 2019 9:00

Vrijdagavond werden in Leeuwarden de cheques van de Jeugdsponsoractie van Poiesz Supermarkten verdeeld tijdens het Jeugdsponsorgala.

Tijdens de feestelijke avond, waarop bekende artiesten optredens verzorgden voor afvaardigingen van de deelnemende sportverenigingen, kwam voor SWZ Boso Sneek een cheque van €1.415 uit de bus. Namens de vereniging waren leden van de jeugdafdeling aanwezig om de opbrengst in ontvangst te nemen. De opbrengst komt, uiteraard, ten goede aan het jeugdvoetbal binnen de club.

Langs deze weg bedankt de vereniging het winkelend publiek dat de afgelopen maanden massaal munten heeft gespaard voor SWZ Boso Sneek, daar zijn we jullie erg erkentelijk voor! Bedankt!

Jeugdsponsoractie Jeugdsponsorgala Poiesz Supermarkten