Start competitie De Witte Lakenvelder League

15 september 2019 22:00

Op zaterdag 21 september start ie weer, de competitie van de jongste spelers bij SWZ Boso Sneek. Ze hebben er zin in ...

Aan alle spelers van De Witte Lakenvelder League,

DWLL competitie gaat bijna weer van start! De trainingen zijn al begonnen en vinden plaats op de woensdagmiddag van 15.30 uur tot 16.30 uur.

De eerste ronde van de competitie wordt gespeeld op zaterdag 21 september.

Wedstrijd op zaterdagmorgen

De wedstrijden van DWLL worden op zaterdagmorgen gespeeld op het hoofdveld. We verzamelen om 8.45 uur. Je krijgt dan een landenshirt. Zelf zorg je voor een voetbal korte broek, voetbalkousen en scheenbeschermers. Om 9.00 uur start de warming up. De wedstrijden starten om 9.15 uur en duren tot 10.00 uur. Er worden 3 wedstrijden gespeeld van 12 minuten, incl. veldwissel. Tussen wedstrijd 2 en 3 is er een korte drinkpauze. Uiterlijk 10.00 uur moet het veld ruim worden gemaakt.

Speeldata DWLL, 2019:

Zaterdag 21 september

Zaterdag 28 september

Zaterdag 5 oktober

Zaterdag 12 oktober

Zaterdag 19 oktober geen wedstrijd ivm herfst vakantie

Zaterdag 26 oktober geen wedstrijd ivm herfst vakantie

Zaterdag 2 november

Zaterdag 9 november

Zaterdag 16 november

Zaterdag 23 november

Vrijdag 29 november finale, wordt gespeeld eind van de middag vanaf 17.30 uur

Opening op zaterdag 21 september. Voorafgaand aan de wedstrijd verzamelen we in de Kantine en is er een korte presentatie van De Witte Lakenvelder League.

Ook wordt deze dag een foto gemaakt van alle landenteams. Zorg dat je er bij bent! Iedereen is welkom om vanaf 9.00 uur alle spelers aan te moedigen bij de start van De Witte Lakenvelder League.

Wij wensen jullie allemaal een mooi voetbal najaar seizoen in DWLL.

DWLL Commisie

Wilco Smorenburg