Update SWZ Games

1 november 2019 17:45

Met nog twee weken te gaan tot het sportevenement de “SWZ Games” voor jongeren van 13-18 jaar is de tussenstand dat er vanuit de teams van SWZ Boso Sneek aardig wat leden mee gaan doen.

Maar dat vooral de eerste twee tijdvakken goed gevuld zullen zijn. Uiteraard zoeken wij nogsteeds voor alle tijdvakken deelnemers en vrijwilligers maar het zou mooi zijn als wij ook op deelname van 17/18 jarigen kunnen rekenen!

Bij de deelname blijken de schooltijden een obstakel voor het eerste tijdvak, met de 13/14 jarigen is daarom afgesproken dat ze ook om bijvoorbeeld 15:30 nog kunnen aansluiten.

Voor de deelnemers zal er een gratis flesje water en stuk fruit ter beschikking worden gesteld, voor de vrijwilligers zal er gratis koffie of thee aanwezig zijn.

Graag zouden wij de focus ook nog Wat meer willen leggen op de deelname van jongeren die nog geen lid van de club zijn, hiervoor hebben wij de promotie op middelbare scholen in werking gezet en hiervoor willen wij de deelnemers vragen om ook vrienden/vriendinnen uit te nodigen. Graag iedere deelnemer, lid of geen lid, aanmelden door middel van een mail aan [email protected] met vermelding van namen en leeftijden.

Voor meer info zie het vorige bericht over ons evenement op de site en/of de poster. Wij hopen er samen een zeer geslaagd evenement van te maken en zien iedereen graag op vrijdag 15 november.

Met sportieve groet,

Stefan Mekking