Libbe Nauta toernooi

11 november 2015 19:45

12 december wordt er in Sneek het jaarlijkse Libbe Nauta toernooi georganiseerd door het platform samenwerkende jeugdafdelingen van de voetbalverenigingen in Sneek.

Hierbij worden alle kinderen geboren in 2009 van ONS, LSC en SWZ uitgenodigd voor een voetbaltoernooi. Libbe Nauta is een oud scheidrechter van 87 uit Sneek en heeft in zijn 57 jarige profcarrière rond de 1764 wedstrijden gefloten. Nog steeds is Libbe Nauta op de velden te vinden. Tevens zal Libbe Nauta aanwezig zijn tijdens het toernooi.
Het levensverhaal van de man achter de naam van deze bokaal is verwoord in de november editie van de GrootSneek krant: http://issuu.com/wimwalda/docs/grootsneek_nov2013-verkleind/1