Inloopbijeenkomst op vrijdag 6 oktober 'Verbinding'

14 september 2023 21:15

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 1 juni jl. werd het voorstel gedaan om meer contactmomenten tussen het bestuur en de leden te verzorgen. Hier geven we uiteraard graag
invulling aan.

We nodigen jullie van harte uit voor een serie inloopavonden in de bestuurskamer.

Het thema van de eerste bijeenkomst is verbinding. Als bestuur hechten we veel waarde aan een goed contact met leden, ouders en verzorgers van jeugdleden en vrijwilligers. We gaan dan ook graag in gesprek met jullie om te checken of we voldoende in verbinding zijn. Of wat er nodig is om beter in verbinding te komen met elkaar. Samen maken we de vereniging!

Om 19.30 uur staat de koffie klaar en zijn julllie meer dan welkom om met het bestuur van gedachten te wisselen, ideeen te delen en vragen te stellen. Wil je ter voorbereiding een onderwerp of vraag vooraf aanleveren? Stuur dan een mail naar [email protected] (liefst uiterlijk 2 werkdagen van tevoren). De volgende inloopbijeenkomst staat voor november gepland.

Verenigingsbestuur