MD1 wint KNVB Beker!

4 juni 2016 13:30

De meiden van SWZ Boso Sneek MD1 hebben vandaag de KNVB beker gewonnen.

Door het afzeggen van de finalewedstrijd door Blauw Wit '34 MD1, die moesten kiezen tussen twee finales (KNVB Beker en VTT Talenten toernooi) ging de beker vandaag, zonder te hoeven spelen, mee naar Sneek.

Helaas heeft een mooie KNVB finale wedstrijd op het hoofdveld van sc Joure ten aanzien van vele opa's, oma's, neven en nichten en overige familie en vrienden niet zo mogen zijn.

Dat maakt de pret niet minder groot, want de MD1 was gebrand op een goede pot voetbal, na de laatste twee toernooi confrontaties tegen de meiden van Blauw Wit MD1. Er werd bij Buitenboys in Almere met 1-0 gewonnen, en vorige week in Steenwijk was het 0-0.

Nadat de meiden in Joure door de KNVB zijn gehuldigd en een prachtige beker in ontvangst mochten nemen, zijn ze ook nog gehuldigd op het eigen sportpark. Samen met de overige kampioenteams zijn ze gehuldigd voor een volle tribune, op een prachtige slotdag.

Foto's zijn te vinden op onderstaande link:
MD1 Bekerkampioen