JO13 toernooi

16 mei 2017 20:15

Op zaterdag 17 juni a.s. organiseert SWZ Boso Sneek het jaarlijkse JO13 (D-pupillen) toernooi. Dit al weer voor de 6e keer. Net als de vorige edities is het toernooi weer snel volgeboekt met deelname van 25 teams van verenigingen uit verschillende provincies. Uitkomend in 5 poules variërend in sterkte van Divisie tot 3e klasse.

Met teams van verenigingen als Alcides, Achilles 1894, LSC 1890, Helpman, NEC Delfzijl wordt het ongetwijfeld weer een dag vol strijd, waarbij ook aan de toeschouwers is gedacht in de vorm van uitstekende catering.

Noteer 17 juni in je agenda!

Toernooicommissie SWZ Boso Sneek