Verspreiding ledenpassen/seizoenkaarten begonnen

6 oktober 2018 11:15

Jaarlijks ontvangen de leden en relaties van SWZ Boso Sneek in september/oktober hun ledenpassen en/of seizoenkaarten. Momenteel is de verspreiding ook weer in volle gang. Heb jij je pas nog niet? Check dan onderstaand overzicht.

Van wie ontvang jij je pas?

• Jeugdafdeling
    Via je trainer/coach, die ontvangt de passen via de jeugdcommissie.
  • Senioren breedtesport
    Via de breedtesportcoördinator, die verdeelt ze per team.
  • Senioren prestatiesport
    Via de teammanagers en/of via de post.
  • Donateurs/niet-spelende leden
    Zaterdag 6/10 aan de kassa bij de thuiswedstrijd van SWZ Boso Sneek 1 (vanaf ca. 19.00 uur) of daarna in de bestuurskamer.

De passen geven gratis toegang tot reguliere competitiethuiswedstrijden van SWZ Boso Sneek 1 (zon.) en ONS Sneek 1, zijn persoonlijk en niet overdraagbaar. Overige voorwaarden van gebruik zijn aangegeven op de pas zelf.

Ledenpassen Seizoenkaarten