Aangepaste tijden nieuwjaarstoernooi 19 januari

14 december 2019 10:00

De tijden van het nieuwjaarstoernooi op zondag 19 januari zijn gewijzigd.

Iedere speler wordt automatisch ingedeeld, je hoeft je dus niet apart aan te melden voor dit toernooi. Tijdens het toernooi worden er zeven spelers ingedeeld per ‘landenteam’. Spelers worden per categorie gehusseld. Zo komen er verschillende niveaus in een landenteam samen. Deze manier van indelen maakt het Nieuwjaarstoernooi tot een gezellig en sportief toernooi. De meidenteams spelen in een eigen poule. Elk landenteam wordt aangemoedigd door een coach. De wedstrijden worden door onze eigen clubscheidsrechters begeleid. Mocht je absoluut niet mee kunnen doen, meld je dan af vóór 22 december 2019 via je eigen leider van je team. Na deze datum gaan wij namelijk de teams indelen.