Sponsorbijeenkomst zaterdag voor SWZ Boso Sneek - FVC

2 februari 2020 15:00

De sponsorcommissie van SWZ Boso Sneek nodigt al haar relaties uit tot het bijwonen van de sponsorbijeenkomst van aanstaande zaterdagavond.

Voorafgaand aan de Friese klassieker tussen SWZ Boso Sneek en FVC (aanvang 19.30 uur) komen sponsoren, relaties en verenigingsvertegenwoordigers bijeen in het sponsorhome van de vereniging. Op het programma staan onder andere de presentatie van diverse nieuwe en verlengde sponsorovereenkomsten, een update over de bijzondere projecten binnen de vereniging en een vooruitblik op de tweede seizoenshelft met hoofdtrainer Germ de Jong. Ook presenteert de vereniging haar nieuwe hoofdtrainer, Hans de jong, die na de zomer start bij de eerste selectie en is er volop netwerkruimte.

Bent u sponsor van SWZ Boso Sneek, dan heeft u onlangs per e-mail een uitnodiging ontvangen. Niet ontvangen of nog geen sponsor? Neem dan contact op via [email protected]. Aanvang van het sponsorprogramma is om 17.00 uur. U bent van harte welkom!

Sponsorbijeenkomst Sponsoring