Zaterdag ‘Gehaktballen drive-through’ en bezorging, bestel snel!

26 mei 2020 11:30

Aanstaande zaterdagmiddag opent SWZ Boso Sneek haar eigen ‘Gehaktballen drive-through’! Kun je er niet bij zijn? We bezorgen ook thuis! Bestel snel online en steun de vereniging.

Danny en Wietse zijn er al helemaal klaar voor en het keukentje is weer helemaal spik-en-span. De drive through opent zaterdag 30 mei tussen 15.00 en 16.00 uur de hekken. Mocht je niet naar het sportpark kunnen komen, dan bezorgen we jouw bestelling bij je thuis. Missen we je thuis? Dan vragen we je buren de bestelling aan te nemen en laten we een briefje bij je achter.

Naast gehaktbalpakketten en pindasaus, zijn er ook speciale Kantine Heimwee-pakketten verkrijgbaar. Ook deze vind je in de online webshop en kunnen zaterdag afgehaald of bezorgd worden. Uiteraard gaat de volledige opbrengst van de verkoop naar de club, die nu door de coronasluiting zonder kantine-inkomsten zit.

Actie Gehaktballen